Объявления от 529 до 552 из 1304 найденных.
Підробіток студентам
Вимоги: - Знання ПК, офісні програми, робота в форматах doc, xls, psd; - Активність, стресостійкість, комунікабельність, ініціативність, приємна зовнішність; Умови: - Комфортабельний офіс; - Доброзичливий колектив; - Високий дохід; - Кар'єрний ріст; - Офіційне працевлаштування. - Гнучкий графік.
Товарознавець
Вимоги: - Знання стандартів і технічних умов на товари, основні їх властивості та якісні характеристики; - Знання порядку укладення господарських договорів; - Знання методів обліку товарів, розрахунку потреби в них; - Уміння заповненні форми облікових документів і порядок складання звітності. Обов'язки: - Оформлення необхідних документів, пов'язаних з постачанням і реалізацією продукції, складання звітності за встановленими формами; - Здійснення зв'язку з постачальниками і споживачами та оформлення документів на відвантаження та отримання товарів відповідно до затверджених планів; - Здійснення контролю за виконанням договірних зобов'язань, надходженням і реалізацією товарів.
Працівник на телефон
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Працівник на телефон»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошiв та гарну атмосферу працi! Вимоги до кандидата: - Здатнicть до навчання; - Амбiтнiсть; - Працездатнiсть; - Вмiння працювати в коллективi.
Системний адміністратор
Вимоги: - Базовий рівень знань адміністрування мереж; - Досвід роботи у сфері IT; - Обслуговування обладнання: сканери, вагові комплекси, обслуговування Wi-Fi, зчитувальні пристрої; - Супровід та навчання користувачів. - Комунікабельність, дисциплінованість, вміння планувати свою роботу і працювати в колективі.
Оператор call-центру
Вимоги: - Грамотна усна і письмова мова; - Націленість на результат, відповідальність; - Впевнений користувач ПК; - Висока швидкість набору тексту; - Безконфліктність; - Вміння працювати в команді; Обов'язки: - Здійснення вихідних дзвінків (оповіщення про заходи та акції, проведення соц. опитувань); - Обробка вхідних дзвінків; - Участь у формуванні інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності організації, збір і аналіз інформації, формування бази данних; - Складання звітності керівництву; Умови роботи: - Графік роботи 5/2; наявність гнучкого графіка, можливість сумісництва; - Досвід роботи необов'язковий; - Соц.
Менеджер по роботі з кліэнтами
Обов'язки: • Проведення холодних дзвінків; • Проведення презентацій; • Здійснення продажів; • Ведення документообігу; • Звітність; Вимоги: • Охайність, старанність, грамотність; • Уміння володіти офісними програмами, офісною технікою; • Освіта не нижче середньої. Умови: • Офіційне.
Оператор ПК в офіс!!
Вимоги: - Навички роботи з Excel; - Вміння грамотно писати тексти; - Впевнений користувач ПК; - Гнучке мислення і вміння адаптуватися до різних робочих ситуацій; Обов'язки: - Редагування текстів і робота з Excel; - Робота з графічними редакторами; - Ведення бази данних; - Швидкий набір тексту; Умови: - Комфортний офіс; - Згуртований колектив; - Адекватне керівництво; - Стабільна оплата праці.
Оператор 1С
Обов'язки: - Виписка документів на реалізацію товару (рахунок, накладна, лист замовлення); - Обробка документації; - Складання звітності керівництву; - Робота в програмі 1С; Вимоги: - Досвід роботи вітається; - Впевнений користувач ПК; - Знання програми 1С; - Здатність до навчання; - Безконфліктність; Умови: -.
Оператор по роботі з заявками
Ми надаємо якісні послуги в організації відпочинку і розваг. У зв'язку з відкриттям нового закладу потрібен оператор в офіс. Вимоги: Вільне володіння ПК та офісними програмами. Розвинені комунікативні здібності, вміння працювати в команді. Активність, старанність, ввічливість. Обов'язки: Прийом і обробка заявок, консультування зацікавлених клієнтів.
Менеджер складу
Обов'язки: - Прийом / відвантаження на / зі складу; - Облік товару на складі; - Внесення в базу 1С виробництва товарів та їх руху; - Щомісячні виробничі звіти; - Прийом вхідної лінії дзвінків; Вимоги: -знання Microsoft Office, 1C, бухгалтерія; -Досвід вітається; -Безконфліктність; -Грамотна письмова мова; -вміння працювати в колективі; Умови: - Гнучкий графік; -Своєчасна оплата праці; -Адекватне керівництво; -Можливість просуватися по кар'єрних сходах; -Згуртований колектив.
Офіс-менеджер
Вимоги: - Знання офісних програм. - Комунікабельність, здатність самоорганізації, стресостійкість, ініціативність, грамотна мова, приємна зовнішність; - Здатність до навчання; - Навички командної роботи; Обов'язки: - Прийом і розподіл вхідних / вихідних дзвінків; - Ділове листування, кореспонденція; - Забезпечення життєдіяльності офісу; - Робота з клієнтами компанії; Умови: - Повний робочий день, можливість гнучкого графіка; - Кар'єрний ріст; - Закордонні поїздки за рахунок компанії; - Постійне корпоративне навчання.
Менеджер філіі в холдинг
Основні обов'язки: - Вирішення питань щодо просування товарів і послуг торгової компанії; - Проведення співбесід для виявлення необхідних людських ресурсів у філію; - Здійснення зустрічей з ключовими замовниками; Ми надаємо умови для зростання по кар'єрі + конкурентоспроможну зростаючу оплату праці.
Адмiнiстратор в офiс
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Адмiнiстратор офiсу»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Рiшення органiзацiйних питань офiсу; - Заповнення бланкiв замовлень; - Робота з паперами; - Дiлове спiлкування з клiєнтами компанii; Вимоги: - Здатнiсть до навчання; - Дiловий зовнiшнiй вигляд; - Коммунiкабельнiсть; Умови: - Навчання за рахунок фiрми; - Можливi подорожi по Українi та за межами; - Робота в дружному коллективi; - Повна та/або часткова зайнятiсть.
Бiблiотекарь в офiс холдинга
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Бiблiотекарь»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - Усидчивiсть; - Не конфлiктнiсть; - Приємна зовнiшнiсть. Умови: - Комфортний офiс; - Дружнiй коллектив; - Повний день / Гнучкий графiк.
Асистент керiвника
Обов’язки: - Планування та координацiя робочого дня керiвника; - Органiзацiя коммунiкацiй керiвника у офiсi; - Пiдготовка нарад та переговорiв; - Своєчасне виконання доручень керiвника; - Рiшення органiзацiйних питань по офiсу; - Спiлкування з клiєнтами компанii; - Пiдготовка та передача звiтiв керiвниковi.
Менеджер з продажу
Вимоги: - Досвід в прямих продажах вітається; - Знання 1С вітається; - Прагнення до професійного та особистого росту; - Комунікабельність; - Здатність до навчання; Обов'язки: - Виконання плану продажів і збільшення обсягів продажів; - Пошук і ведення нових клієнтів; - Консультаційна підтримка клієнтів; - Ведення телефонних переговорів; - Ведення клієнтської бази в 1С; - Підготовка звітів керівництва; Умови: - Конкурентний, стабільний дохід; - Офіс у центрі міста; - Адекватне керівництво; - Дружня команда професіоналів.
Вiйськовий пенсiонер
Для допомоги керівнику в питаннях організації, потрібні люди з військовим квитком, службовці, військові пенсіонери; В основі Вашої діяльності буде робота з особовим складом, управління та виконання завдань керівника. Гарантуємо своєчасну оплату праці, згуртований колектив, професійне керівництво і затишну атмосферу роботи!.
Диспетчер
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Диспетчер-телефоніст»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Вимоги: - досвiд роботи бажано (не обов’язково); - знання ПК; - уважнiсть; - грамотна мова; - приємний голос.
Аудитор
Провiдний роботодавець Ужгорода проводить набiр спiвробiтникiв, на конкурснiй основi, за напрямком «Аудитор»! Ми пропонуємо офiцiйне оформлення, своєчасну виплату грошей та гарну атмосферу працi! Обов’язки: - Участь в аудиторських перевiрках; - Пiдготування звiтiв керiвниковi; - Оформлення документообiга; - Супровiд договорiв; Умови: - Спiвробiтництво зi стабiльною, надiйною компанiєю; - Можливiсть зростання по карьернiй сходинцi; - Своєчасна оплата працi; - Лояльне керiвництво; - Дружнiй коллектив; Вимоги: - Досвiд роботи в аналoгiчнiй посадi; - Вмiння працювати в командi; - Здатнiсть до навчання; - Цiлеспрямованiсть; - Вмiння працювати з ПК; - Не конфлiктнiсть.
Секретарь референт
Требования : - девушки от 22 до 35 лет - прием телефонных звонков - работа с документами - планирование и подготовка приема посетителей - ответственность, коммуникабельность Условия работы : - знание ПК на уровне пользователя - составление отчетов График работы: ПН-ПТ 9.00 – 18.00 ЗП – 4000грн+% Если.
сотрудник с функциями секретаря
ОБЯЗАННОСТИ: • Ведение телефонных переговоров; • Работа с первичной документацией; • Выполнение поручений; • Планирование объёмов работы; УСЛОВИЯ РАБОТЫ: • Офис в центре города; • Дружелюбный коллектив; • Гибкий график; • Высокая оплата; • Карьерный рост; .
Сотрудник с функциями секретаря-диспетчера
Сотрудник с функциями секретаря-диспетчера Требования: приятная внешность, аккуратность, знание ПК приветствуется Обязанности: Работа с клиентами и партнерами компании – телефонные, деловые переговоры в офисе, ведение несложной первичной документации Условия: Вас обучат всем аспектам работы в компании, 5тидневный график работы с 9.
Работа для торговых представителей
Требуются - ответственные, исполнительные, обучаемые, коммуникабельные обязанности - работа с накладными, заявками, контрактами; ведение личных и телефонных переговоров цель - оптовое продвижение продукции через рекламу условия - возможность карьерного роста до регионального представителя и выше, .
Менеджер з персоналу
Ведучий роботодавець Ужгорода відкриває набір співробітників за напрямом «Менеджер з персоналу». Ми пропонуємо офіційне оформлення, своєчасну оплату праці та затишну атмосферу роботи. Вимоги: - Комунікабельність; - Активність; - Вміння працювати в колективі; - здатність швидко навчатися; - Вміння працювати з ПК; - Вітається знання іноземних мов.
Бесплатные объявления в разделе Офисный персонал, Украина на "ВсеСделки - доска объявлений Украина". Воспользуйтесь этой формой, чтобы подобрать объявления по цене или типу. Чтобы добавить свое объявление в регионе Украина и категории Офисный персонал, перейдите по ссылке "Подать объявление".
В разделе Офисный персонал, Украина сайта "ВсеСделки - бесплатные объявления Украина" представлены объявления, опубликованные частными лицами или предприятиями в регионе Украина.
У нас Вы можете легко и быстро продать или купить товары, недвижимость или автомобили в Украине. Продажа бу товаров это приоритет для нашей доски объявлений. Вы также можете предложить или найти услуги, снять или сдать квартиру или офис, найти работу или разместить вакансии. Раздел аренда позволяет быстро найти недвижимость в основных городах Украины.
Доска объявлений ВсеСделки, это простой и удобный инструмент торговли в Интернет. Высокая эффективность бесплатных объявлений в категории Офисный персонал на ВсеСделки, Украина обеспечивается структурой сайта. Все объявления быстро размещаются в популярных поисковых системах Google.com, Yandex.ua, Rambler.ru и Meta.ua. Наши советы на странице размещения объявления научат Вас создавать эффективные объявления.
Если Вы уже разместили объявление на "ВсеСделки - Офисный персонал" ранее, Вы можете изменить или удалить его в любое время. Для этого перейдите по ссылке "Мои объявления" в правом верхнем углу этой страницы. Там же Вы сможете просмотреть запросы на свои объявления и изменить информацию о Вашем сайте в каталоге сайтов и предприятий "ВсеСделки".